2.354 12

kryne


Free Account, torino

Time in jazz

No isco itte mi suzzedit candho arrivo in Sardigna a serentina.
Istraccu, calchi ia no isco mancu inue so e inue fia candho so ancora in altru e incominzan' a s' iere sas primas lughes de sa costera...Candho poi sos primos passos carignan sa terra su profum' e s' aera e de sos fiores m' ischidat e mi narat "BENENNIDU! ARRIVIDU A DOMO SES...".
Mi peso tandho a nou coment' e pro incantu e mi connosco intro cun sos ammentos chi mi giughen attesu a sa campagna e a sas pessones mias cun sos sonos chi connosco mezus de tottu, mezus de sa Musica chi fatto e chi mi giughet attesu. So cuntentu tandho, ca cuntresto cun custra terra e l' isco solu eo, comente che siat unu misteriu o unu pattu sizidu in tempus antigu. (...Hap' a torrare a morrer' inoghe...ispero...) mi naro, e so già pensendhe a candho poto tuccare un' attera olta!
Paolo Fresu


Non so cosa mi succede quando arrivo in Sardegna di sera.
Cosi stanco, qualche volta non so neanche dove sono e dove ero quando sono ancora in alto e si intravedono le prime luci della costa... Possiamo essere ovunque...mi dico, e meditando i pensieri seguono la loro corsa verso l'alto dei luoghi che non appartengono a nessuno ma sono del cuore e della notte profonda.
Quando poi i miei passi accarezzano la terra il profumo dell' aria e dei fiori mi sveglia e mi sussurra " BENVENUTO! SEI ARRIVATO A CASA...".
Mi ergo allora come nuovo per incanto e mi riconosco dentro con i ricordi che mi portano lontano, alla mia campagna e ai miei cari, con suoni che conosco più di ogni altra cosa, meglio della Musica che faccio e che mi porta lontano.
Allora sono contento, perchè parlo con questa terra e solo io so questo, come per un mistero o un patto segnato in tempo antico.
...Ritornerò a morire qui...spero... mi dico, e sto già pensando a quando potrò ripartire un' altra volta!

Commenti 12